22. elokuuta 2007

Onks järkee näkyny?

Tässois nyt tää mun Short'n Sweet... Sitä oli kyllä tosi kiva tehdä ja siitä tuli tosi magee, mutta on yks pikkuongelma: SE EI MAHDU MUN PÄÄLLE! Pingotuskaan ei tätä kyllä pelasta. Ensin tuumailin, että mitäs tästä nyt mitään juttua tekemään, mutta sitten ajattelin, että en kai mä nyt ihan ainoa ole joka aina välillä vähän epäonnistuu (ehkä muut kuitenkaan ei mene ihan näin täysillä metsään). Jos tää vaikka tois vähän lohtua jollekin toiselle nykertäjälle! Kuuluu totisesti sarjaan älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin...


Ihan oikeesti mä mittailin ihan mittanauhalla, että jee jee, kerrankin tulee tismalleen sen kokoista kuin ohjeessa sanotaan. Lanka oli tietty eri lankaa ja koukkukin oli erikokoinen, mutta tiheys oli just eikä melkein. Vähän mä sitä kyllä siinä virkatessa mallailin että aika nafti tulee, mutta kun tuossa ohjeen kuvassakin se jää edestä tolleen auki... ajattelin vaan että kyllä se siitä vielä lutviutuu kun toi reunuskin siihen vielä tulee ja hihat ja...

Short'N Sweet (Angela "La Vonne" Best) kirjasta the Happy Hooker

En sitt niinku ollu mitannu että mikä koko pitäisi tehdä, tein vaan sen pienimmän. Siis koska ainahan se pienin on ollut mulle oikea koko. Miten mä muka olisin voinut tietää että tällä kertaa pitää tehdä medium??? Kysyn vaan. Lähden tästä purkaan...

P.S. Ja kuvatkin on just sieltä mutta ei nyt oikeen oo fiilistä alkaa kauheesti viilata.

Nitkutus jatkuu...

4 kommenttia:

Vilma kirjoitti...

Otan osaa, noi on niitä hetkiä kun ei auta kuin purra hammasta. Tosin en mä tiedä mitä sekään auttaa. Kurjaa!

Jatta kirjoitti...

Mitenkä? Voi harmi! Mulla tuli just sopiva vaikka tein ohuemmalla langalla ja pienemmällä koukulla ja vieläpä S-kokoa (vaikka oonkin M-L). Vaikuttiko se todella niin paljon kun muutin kohopylväät normipylväiksi?

Yritä kestää, tervetuloa tähän ikuisten purkajien klubiin :(

amelie kirjoitti...

Minä tein M-koon (normaalisti M-L) ja suurinpiirtein L-koon kädentiet, ku M-koko ahisti. Siitä eteenpäin sitten sovelsin, ku en jaksanu ohjetta lukea. Ja muutin myös ne kohopylväät tavallisiksi.

helena kirjoitti...

Kiitos näistä lohdutuksen sanoista...nyt teen M-kokoa, ja edelleen noilla kohopylväillä. Luulen, että ne ovat ratkaisevia tässä tapauksessa ja vetävät työtä kasaan just sillain että S on liian pieni ja M-koosta vois tulla sopivampi :)