25. helmikuuta 2009

Nettishoppailun ihmelapsi

Kysymys: Voiko postilaatikossa olla vielä ihanampi sisältö kuin tämä?

Vastaus: Voi olla, mikäli Amazonin paketeissa olisi kaksi ERI kirjaa. Vaikka näissä molemmissa onkin ihana ja ihana, mutta niin SAMA kirja, niin toinen niistä on jopa minulle liikaa. Se 1-click order toimi siis sittenkin, ja vieläpä ihan yhdellä klikkauksella, kukapa olisi uskonut :)

Seuraava kysymys kuuluukin: Onko vielä joku, jolla ei ole Knitted Lace of Estonia -kirjaa ja haluaisi sen nyt minulta ostaa (20€)? Nyt olis nimittäin tilaisuus. Kommenttia lootaan vaan, jos kiinnostaa, odottelen maanantaihin asti ja palautan sitten toisen jos kukaan ei sitä halua.

Pitsihuivihulluuteni on ilmeisesti noussut toiseen potenssiin, ilmoittauduin nimittäin Suuren Käsityölehden järkkäämälle Haapsalun pitsihuivimatkalle. Hu(i)vinsa kullakin...

Nitkutus jatkuu...

8 kommenttia:

tuula kirjoitti...

Kirja kiinnostaa!

kaisa kirjoitti...

Hei, mä voisin olla kiinnostunut siitä.

kaisa kirjoitti...

No höh, tuula ehti ensin.

Anne K-R kirjoitti...

Äh, miekin myöhästyin.

AnniKainen kirjoitti...

Ja minä kans. Niinpä niin, huivinsa kullakin :)

helena kirjoitti...

Siis oli vielä muutama ilman tuota kirjaa :) Se sitten lähti tänään postissa Tuulalle, joka ehti ensimmäisenä.

AnniKainen kirjoitti...

Haastoin sinut. Jos kiinnostaa, käys kurkkaamassa :)

Pirena kirjoitti...

Niin on juu ilman kirjaa. Minä nyt olen niin myöhässä kuin olla voi.
Voi sua onnellista kun pääset sinne huivimatkalle. Ostin viimekesänä Pärnusta sitä ohutta huivilankaa ja ihastelinkin valmista huivia eräässä kaupassa. Yhtään en saa päähäni, millainen se oli, mutta kaunis vissiin, kun oli ohuesta langasta neulottu. Minä oikein tykkään semmosesta rihmarullalangasta.