12. heinäkuuta 2009

Tuotantoversio


Kuten aiemmin ennustin, tästä hieman väljemmästä versiosta Mohäärimets-puseroa tuli koetilkun ja huolellisten laskutoimitusten jälkeen täsmälleen samankokoinen (yhtä vartalonmyötäinen) kuin aiemmin neulomastani prototyypistä. Mä osaan tän jutun hei!

Malli: Mohäärimets by Kuduja (in Ravelry)
Lanka: Rowan kidsilk haze n. 85 g (70% mohairia, 30% silkkiä)
Puikot: 4 mm

No ei sen väliä, tulipa vaan vihdoinkin valmiiksi. Lanka on superihanaa ja menekki oli vähän neljättä kerää (á 25 g). Pusero on kuin henkäys päällä ja lämmittää kuitenkin.



Eikä muuten paina paljon matkalaukussakaan, nää niinku lähtis huomenna Lontooseen.

Nitkutus jatkuu...

18 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voih, miten on ihana!! =)

särmä kirjoitti...

Kaunis paita:) Hyvää Lontoota sinulle! Itsellä on huomenna mitä ilmeisemmin tiedossa kotimaan matkailua Hämeenlinnan muodossa:)

Tytti kirjoitti...

Kaunis versio! Ja hienot kuvat, erityisesti viimeinen.

AnniKainen kirjoitti...

Huikeita kuvia ja mikä pusero! Kelpaa sitä nyt Lontoon katuja tallustella tuo päällä. Hienoa! Hyvää matkaa :)

tiinaf kirjoitti...

Oo, miten kaunis ja unelmankevyt!

Hyvää reissua! Virkisty ja nauti!

Marika kirjoitti...

Ihana paita ! Toi langan menekki on kyllä ihan älyttömän pieni. Kerro sitten miten kestää kulutusta.
Tää olisi ihan kade tuosta Lontoosta koska tällä on liian pitkä aika odottaa omaa reissua Barceloonaan. Huippureissua teille !!

Eila kirjoitti...

Kaunis siitä tuli, minä jo vähän kerkesin odotella valmistumista:)
Harmi kun malli on vain Ravelryssä, minä katsos olen sinnitellyt ilman niitä tunnuksia syystä että: en viettäis aikaa koneella yhtään tämän enempää kuin nykyään!
Oikein mukavaa reissua!!!

Eila kirjoitti...

Unohtui vielä mainita että kuvat ovat taas niin ihanat että!

anpali kirjoitti...

Kauniit on kuvat ja ihana paita!

Anna kirjoitti...

Ihana! Kiitos, että otit vaivaksi ja teit jopa 2 versiota. Mohairi on minusta oikea säästölanka, minulla meni n. 50 g:)

Sanni kirjoitti...

Kaunis pusero!

Mari kirjoitti...

Hieno! Hyvää matkaa!

Kaisa kirjoitti...

Ihana paita!
Hauskaa reissua!

Elli ja Aura kirjoitti...

Ihana henkäyksenkevyt neule ja kauniit kuvat!
Elli

kataliina kirjoitti...

Tämä on aivan ihana!!!
Mutta auttakaa urpoa, olen uusi ravelryssä enkä löydä tätä ohjetta :/ Etsin kohdasta patterns sekä tekijän että mallin nimellä, mutta ei löytynyt.

helena kirjoitti...

Kataliina: Kiitos! Et ole urpo, sillä ei siellä Ravelryssä mitään varsinaista ohjetta tähän olekaan, ainoastaan se kuvaus jonka Anna eli Kuduja on kirjoittanut kun on kertonut tästä mallista. Olen muutamalle muulle jo lähettänyt omat vinkkini siitä, miten minä tämän neuloin, joten jos kiinnostaa niin lähetä minulle sp-osoitteesi.

kataliina kirjoitti...

Kiitos avusta! Anna olikin laittanut ravelryn kautta minulle linkkejä liittyen ohjeeseen. Mutta laita toki sinäkin omat vinkkisi, jos sinulla ne valmiina on :) Sähköposti on: kataliina at luukku . com

Työn alla minulla on vielä edellinenkin mohairunelma (February Lady sweaterin oma versio), mutta seuraavaksi projektiksi haluaisin ehdottomasti tämän!

amma kirjoitti...

Jesta kui upee!! Kyl tommosen kaunokaisen sietää Lontooseen päästäki mukaan =)