22. marraskuuta 2009

Se on taas huovuttanut

Vapaalankahuovutus oli kivaa! Nelisen tuntia väkerrettiin kurssilla ja kotona tuotos pesukoneeseen huopumaan ja vanumaan. Kurssikaverini tekivät huiveja, tyynynpäällisiä, ikkunaverhoja (kyllä, todellakin!) ja minä tein kattausliinan. Seuraavassa siitä pieni vilautus, en näytä kokonaan kun en ole vielä päättänyt mihin se lopulta päätyy...


Olen myös virkannut heijastimia: pöllöjä, kukkia ja tähtiä, täytteellä ja ilman. En vielä ole jaksanut ottaa niistä yhtään kuvaa ja eipä niissä nyt niin paljon kuvattavaa olisikaan. Tänään auringon hieman pilkahtaessa yritin aloittaa yhtä ristipistotyötä, mutta totesin homman aivan mahdottomaksi näillä silmillä (kaksitehot, tervetuloa!) ja tällä valolla, vai pitäisikö sanoa valottomuudella. Palataan siis kesällä asiaan.


Neuloa voi, melkein pimeässäkin. Olen taas mohairin kimpussa ja teen minimalistitoppia Annan ohjeella. Työ etenee kovin hitaasti, lankavalintani on jokseenkin epäonnistunut ja siksi neulominen tökkii. Purkaakaan ei voi, joten näillä mennään.

Nitkutus jatkuu...

9 kommenttia:

KESÄN LAPSI kirjoitti...

UPEA vapaalankahuovutus!!! Kertakaikkiaan upea! Kutimesi näyttää kauniilta pitsiltä kun auringonvalo heijastuu taustalta. Kaunis kuva.

Mari kirjoitti...

Kauniin näköinen tuo huovutuksesi! :)

AnniKainen kirjoitti...

Todella upean näköinen huovutus ja ihan syötävät värit. Hauskasti vangittu valo tuossa neulekuvassa.

Villa Lankala kirjoitti...

Upea huovutus:)

Minua ei tuo pimea haittaa, mutta purkoosi vaivaa;)

Ninnu kirjoitti...

Kattausliinassa on kauniin hehkuvat värit ja se on muutekin ihana. Neulontakuva on hieno. Siitä voisi tehdä vaikka kortin.

Maartsi kirjoitti...

Mahtava liina! Oliko tuon tekemisessä jokin niksi, sillä ainakin minun vapaalankahuovutukseni ovat joko kauheita tai sitten kauheampia?

helena kirjoitti...

Kiitos kaikille!

Maartsi: Eipä siinä sen kummempaa niksiä, tein vain open ohjeiden mukaan :) Ehkä tuossa mun työssä on vähemmän sitä vapaata lankaa ja enemmän villaa, johtuiskohan se siitä?

Jules kirjoitti...

Vastasit taannoin mun yhteen postaukseen, josta lupasin pienen yllätyksen...laitatko osoitteen mulle tulemaan? juuli ät rokki piste net

Handstrick Flair kirjoitti...

Great picture!