18. tammikuuta 2010

Mellihuivi ja haaste

Keskeneräisiä töitä on enää yksi, muut ovat saaneet purkutuomion. Vikkelisukat ovat olleet valmiit jo kohta kaksi viikkoa, odottavat vain taas päivänvaloa ja kuvaamista, viikonloppu hujahti taas rinteessä...


Raportoidaan nyt kuitenkin yksi "työ" tässäkin postauksessa eli Huovutettu Mellihuivi. Piti kokeilla tuotakin, lankaa ei ollut muun väristä tarjolla ja tuo nyt ei harmaan takin kanssa näytä yhtään miltään. Eikä oikeastaan näytä tuossa oksallakaan yhtään miltään. Eipä siitä sitten sen enempää.


Anna antoi minulle tunnustuksen, kiitos siitä!


Tähän liittyen pitää kertoa kymmenen asiaa itsestäni, joten tässä tulee:

1. Lankavarastoni on jossain vaiheessa kasvanut vähän liian suureksi, olen ilmeisesti ostanut kun olen halvalla saanut. Olen kyllä ostanut myös, vaikka olen joutunut maksamaan ihan liikaa. Ja ilman mitään mielikuvaa, mihin lankaa tarvitsen.

2. Puikkovarastoni on myös sangen kattava, mutta sitä voin ja vakaasti aionkin vielä täydentää ihan reilusti.

3. Virkkuukoukkuja löytyy myös lukuisia, useampi koukku samaa kokoakin...

4. Keskeneräiset työt olen tällä erää melkein selättänyt, nyt on vain kaksi neuletyötä ns. vaiheessa, muita en suostu laskemaan.

5. Minulle tulee tällä hetkellä neljä käsityölehteä, lisäksi ostan säännöllisesti kaksi muuta aina heti niiden ilmestyttyä.

6. Myös huovutusvilloja on varastoituna tällä hetkellä aivan liikaa ja vääriä värejä, pitää jossain vaiheessa siis ostaa lisää myös niitä oikeita värejä. Eihän niistä muuten mitään tule.

7. Metallityöt eivät taida olla minun juttuni, metallilankaa minulla onkin vain ihan vähän, kurssiakin on tosin ollut vasta kaksi kertaa.

8. Paperinarua on myös.

9. Ja helmiä, ja koruvaijeria, ja korun osia, ei onneksi niin kovin paljon.

10. En ole koskaan neulonut sormikkaita enkä bikineitä, varmaan kaikkea muuta kyllä. Sormikkaat vielä joskus neulon, bikinit saavat jäädä väliin.

Ensi kerralla sitten niistä sukista. Hoh-hoijaa...

Nitkutus jatkuu...

3 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Kiitos, että vastasit! Nyt voit antaa tämän tunnustuksen toisille neulebloggajille. Mielenkiintoista on lukea, mitä neuleystävä tekee ja mistä hän pitää.

Pitsisukka kirjoitti...

Ihanan kevyt huivi, olen nähnyt joskus tuon ohjeen jossakin. Kaunis.

Asta kirjoitti...

Ompa osuvasti kirjoitettu lista ja niin tuttua minullekin. Lanka- ja kangasvarastot vain lisääntyvät vaikka jatkuvasti tuunaisi pää höyryten. Minulla oli pari muuttoa lyhyessä ajassa ja siinä vähentelin väkipakolla varastojani. Nyt sitten on mitä täyttää...
Ihania nuo sinun pitsiliinasi ja kovin suuritöisiä, ainakin hitaita tehdä.