25. joulukuuta 2011

Julekuler

Joulupukki oli kuullut toiveeni ja sain lahjaksi Joulupallot-kirjan. Joistakin jo marraskuussa kirjaan tutustuneihin tämä voi olla niin so last season, mutta minä olen onnessani. Onneksi olin toiveikkaana ostanut varastoon punaista, valkoista ja harmaata Nallea, jota on mukava neuloa kolmosen puikoilla. Tiedän, että minulla on jossakin jemmassa ainakin hopeista glitterlankaa ja kultaista olisi tarkoitus lähipäivinä hamstrata ensi joulua varten.

Aattoiltana valitsin ensimmäiseksi pallokseni pallon nro 15, Risti ja rinkeli, toinen muunnelma.

Tänään nitkuttelin toisen pallosen, oman sovellukseni Jussipalloksi. Pallon on kyllä pyöreä, vaikka kuvassa muoto on hieman outo. Lahjoiksi päätyvät molemmat huomennna anoppilaan.

Mies ei ollut kovin riemuissaan joutuessaan kuvaushommiin klo 22, mutta en edes viitsinyt yrittää pokkarilla itse, otokset olisivat olleet taatusti tärähtäneitä..




Nitkutus jatkuu...

11 kommenttia:

Tellu-Tellervo kirjoitti...

Kivaa, eikös ;) Minä sain juuri ennen joulua kirjan kaukolainana ja juuri tuota samaa palloa ihastelin
Ja mistäköhän johtuu, että Jussi-palloidea tuli minullekin heti mieleen, kun omia palloja suunnittelin. Pitäähän sellainen villapallo pohjanmaalla tuvan kuusessa olla :)
Minä olen pitänyt pienen tietoiskun joulupallojen synnystä kaikille jouluvieraille ja vink vink...veljeltä tuli ehdotus laittaa pallon sisään kulkunen.

Villanne kirjoitti...

Kivoja palloja! :)

Hepsi kirjoitti...

Kauniita palloja!

Anonyymi kirjoitti...

Ihania palloja! Mitä käytit täytteenä?
Emma

helena kirjoitti...

Kiitos kaikille! Emmalle tiedoksi, että täytin palloset kaapista löytyneellä askarteluvanulla, koostumus ihan 100% polyesterivanua, valmistaja Univisio Oy. Hyvin toimii, vaikka ei mitään aitoa luonnonkamaa olekaan ;)

nätti rätti kirjoitti...

Onhan se joulu taas ensi vuonna.. ja myös sitä seuraavana.. ja taas... Kyllä joulupalloja tarvitaan! :-D

KESÄN LAPSI - MINNA kirjoitti...

Toi kirja on ihana ja inspiroi heti omiin kokeiluihin, eikö vaan? Ihana idea tuo jussipallo!!!

Hyvää alkavaa vuotta 2012!

Anna kirjoitti...

Hyvää utta vuotta, Helena!

Ninnu kirjoitti...

Ihanan iloisia palloja! :)
Hyvää vuoden alkua!

Mia kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Mia kirjoitti...

Hienot joulupallot! Pidän erityisesti Jussi -pallosta.

Olen valinnut sinut The Versatile Blogger -tunnustuksen saajaksi. Käy lukemassa lisää blogistani http://lepopuikko.blogspot.com/2012/01/tunnustus-award.html